Asistentka obchodního oddělení/Asistentka servisního oddělení

Jste pečlivá, zodpovědná
a samostatná osobnost? Baví Vás komunikace s dodavateli i zákazníky?
Ovládáte anglický jazyk? Dokážete věci dobře zorganizovat a ráda se učíte novým
věcem? Pak právě pro Vás máme jedinečnou
pracovní příležitost v našem týmu.
Požadujeme:
- minimálně SŠ/VŠ výhodou nikoliv podmínkou, ideálně ekonomické zaměření
- pokročilá znalost anglického jazyka podmínkou (emailová komunikace, telefon)
- znalost práce na PC, MS Office (Word, Excel)
- týmový hráč, komunikativní, pohotová a samostatná osobnost
- odolnost vůči stresu
Náplň práce:
- zodpovědnost za objednávkový proces
- komunikace se zahraničními dodavateli i zákazníky
- logistika, tvorba nabídek, fakturace
- podpora pro obchodníky, servisní techniky a vedení společnosti
Nabízíme:
- práci v zavedené české společnosti
- příjemný kolektiv
- mobilní telefon
- 4 týdny dovolené
- pracoviště Praha 9
- pevná pracovní doba
Benefity:
- mobilní telefon
- stravenky v hodnotě 100 CZK
- příspěvek na penzijní připojištění
Pokud Vás pracovní
pozice zaujala, pak nás neváhejte kontaktovat na emailové adrese: kleinova@pragolab.cz. V příloze, prosím,
zašlete svůj strukturovaný životopis.