Asistentka obchodního oddělení/Asistentka servisního oddělení

Realizace_PP_II.png

Jste pečlivá, zodpovědná a samostatná osobnost? Baví Vás komunikace s dodavateli i zákazníky? Ovládáte anglický jazyk? Dokážete věci dobře zorganizovat a ráda se učíte novým věcem? Pak právě pro Vás máme jedinečnou pracovní příležitost v našem týmu.

Požadujeme:
  • minimálně SŠ/VŠ výhodou nikoliv podmínkou, ideálně ekonomické zaměření 
  • pokročilá znalost anglického jazyka podmínkou (emailová komunikace, telefon) 
  • znalost práce na PC, MS Office (Word, Excel) 
  • týmový hráč, komunikativní, pohotová a samostatná osobnost 
  • odolnost vůči stresu

Náplň práce:
  • zodpovědnost za objednávkový proces 
  • komunikace se zahraničními dodavateli i zákazníky 
  • logistika, tvorba nabídek, fakturace 
  • podpora pro obchodníky, servisní techniky a vedení společnosti

Nabízíme:
  • práci v zavedené české společnosti
  • příjemný kolektiv 
  • mobilní telefon 
  • 4 týdny dovolené 
  • pracoviště Praha 9 
  • pevná pracovní doba

Benefity: 
  • mobilní telefon 
  • stravenky v hodnotě 100 CZK
  • příspěvek na penzijní připojištění

Pokud Vás pracovní pozice zaujala, pak nás neváhejte kontaktovat na emailové adrese: kleinova@pragolab.cz. V příloze, prosím, zašlete svůj strukturovaný životopis.